Müasir dövrü və gəncliyi sosial şəbəkələrsiz, özəlliklə də facebook-suz təsəvvür etmək qeyri-mümündür.  Demək olar ki, Azərbaycan gəncliyinin 90 %-i facebook azarkeşidir. Facebook-la nəfəs alır, hətta qidalanır. Əlbəttdə sosial şəbəkələrin bir çox üstünlükləri var. Böyük bir kütləni cəmləşdirə bilir. Bu yollarla şirkətlər reklam işlərini, yazarlar öz əsərlərini oxucuları ilə bölüşür, sənətçilər  də  pərəstişkarları ilə əlaqə yarada bilir.

Bu dəfəki mövzumuz facebook-u tənqid etmək, ya da tərifləməklə bağlı deyil. Facebook-un “like” məsələsidir. Bəlkədə bir çoxlarınız bunu şahidi olmusunuz, bəlkədə bir çoxlarınızda fikir verməmisiz. Amma bu “like”  ki var aaa çox qəliz məsələdir. Xüsusəndə bizim ölkəmizdə, daha doğrusu bizim düşüncələrimizdə. Söhbət “like” yığmaqdan gedir. Bu necə yığılır?, nəyə görə yığılır?. Bax, bunun bir sıra səbəbləri var. İlk öncə onu qeyd edim ki, Facebook-da çox yaxşı fəaliyyət göstərən və nəyisə göstərə bilən, “like” dalınca qaçmayan səhifələrimiz var. Onlar artıq bir brend halına gəliblər  və hər kəs tanıyır, bilir , sevir. Söz orasındadır ki, müəyyən “face-sevər” və səhifə acmaq arzusu ilə alışıb-yanan, axşam yatmayıb qəribə,kreativ bir ad fikirləşib, səhər yeni  səhifə yaradıb, dostlarını “bəyən”-məyə dəvət edən gənclərimiz var. Elə dosatlarımız var ki, 15-20 səhifəsi var. Və hər  bir səhifənin də 5-6 min “bəyən”-əni  var ki, bu da sizi əmin edirəm, bəzi özlərini ulduz adlandıran, yüz minlərlə “fan”-atlarının  olduğunu qey edən sənətçilərimizdəkindən  çoxdur. Bir şeyi də xatırlatmaq lazımdır ki,  bu səhifələr bizim sənətçilərimizdən yaxşı “status”lar paylaşırlar. Əfsus ki,  dəyərli insanlarımızında bir neçəsinin “izləyicisi” azlıq təşkil edir. Digər tərəfdən bu insanları qınamaqda olmaz…

Bu yaxınlarda dostlarımdan biri mənim “inbox”-uma qəribə ismarıc yazdı. Elə bir ismarıc ki, ağlıma belə gəlməzdi. Hec bir dəyişiklik etmədən “ismarıc”-ı sizlərlə bölüşürəm. “statuslarimi beyen deee.”  Bəli, dostlarımdan biri  status yazıb və “like”-ının çox olmasını istəyir. Bəs nə üçün?. “Bax eee mənim “like”-im sənin “like”-ından çoxdur” – demək üçünmü?. Ola bilər. Və hətta deyirlərdə.

Başqa bir hadisə təxminən bir ay bundan qabaq olmuşdur. Bölgələrimizdən birinin adını daşıyan ( tam aydınlıq üçün deyim ki, səhifənin adı BEYLEQAN idi)  səhifənin rəhbəri mənin mənim rəhbər olduğum səhifəyə “ismarıc” yazdı. Və ismarıc belə idi. “Siz bu linki yayın sizə hədiyyə verək”. Rəhbərlərinin xanım olduğu bu səhifənin təklif bizlər tərəfindən rədd edildi. Sonra məlumat aldım ki, başqa bir səhifə ilə razılaşıblar.

Facebook-da ən cox “like” yığan ”səhifə” və “status”-lara  gəlincə deyim ki, ən çox “like” toplayanlar “+18” sözü keçən hər “status” və “səhifə”-nin bir anda izləyicisi artır. Lətifələrlə əlaqəli səfifələr də çox “bəyənilir”.Daha maraqlısı isə atalar sözlərinin və sitatların dəyişdirilib səhifələrə ad seçilməsidir. “Əyri Otur Duz  Mixla xxxD” adlı səhifəni və belə necələrini sadalamaq olar. Mən bu səhifəni görəndə açığı cox əsəbiləşmişdim. Qəribəliklər hələ çoxdur. Doslar “şəkil” və yaxud “status” paylaşıb, “neçə like gələr buna” deməkləri və açıqcasına “like” istəməkləri, “Salam Allahın adıdır. Neçə nəfər alar?” deyən kim, “Dostlar şəkli açın like edin pls” deyən kim, “xahiş edirəm bunu like edin və paylaşın” deyən kim.Bir maraqlı fakt isə optimizm və pessimizmlə bağlıdır. Optimist  “paylaş”-malardan daha çox pessimist “paylaşma”lara “like” gəlir və bu səhifələrə də şamil edilir.Və sona əsas məsələni saxlamışıq. Bu sevgi və ayrılıqdan bəhs edən “status” və “səhifə”-lərdir ki, daha çox “bəyən”-i məhz bunlardadır.

Nəzərə alsaq ki, facebook istifadəcilərinin əsas hissəsini gənclər təşkil edir və bu nəticələr daha çox gəncləri əhatə edir, deməli bu günkü gəncliyimiz və gələcəyimiz bu cürdür. Mənim üçün ən üzücü isə o oldu ki, elmi-mədəni, həqiqətən nəsə vermək istəyən, “paylaşma”-larına baxdıqda bir məntiqlilik sezilən səhifələrin istifadəçiləri, hec bir məntiqə sığmayan “paylaşma”larla zəngin olan səhifələrdən azdır. Mənim üçün bu qəribə görünür . Sizləri bilmirəm…

Müasir dövrü və gəncliyi sosial şəbəkələrsiz, özəlliklə də facebook-suz təsəvvür etmək qeyri-mümündür.  Demək olar ki, Azərbaycan gəncliyinin 90 %-i facebook azarkeşidir. Facebook-la nəfəs alır, hətta qidalanır. Əlbəttdə sosial şəbəkələrin bir çox üstünlükləri var. Böyük bir kütləni cəmləşdirə bilir. Bu yollarla şirkətlər reklam işlərini, yazarlar öz əsərlərini oxucuları ilə bölüşür, sənətçilər  də  pərəstişkarları ilə əlaqə yarada bilir.

Bu dəfəki mövzumuz facebook-u tənqid etmək, ya da tərifləməklə bağlı deyil. Facebook-un “like” məsələsidir. Bəlkədə bir çoxlarınız bunu şahidi olmusunuz, bəlkədə bir çoxlarınızda fikir verməmisiz. Amma bu “like”  ki var aaa çox qəliz məsələdir. Xüsusəndə bizim ölkəmizdə, daha doğrusu bizim düşüncələrimizdə. Söhbət “like” yığmaqdan gedir. Bu necə yığılır?, nəyə görə yığılır?. Bax, bunun bir sıra səbəbləri var. İlk öncə onu qeyd edim ki, Facebook-da çox yaxşı fəaliyyət göstərən və nəyisə göstərə bilən, “like” dalınca qaçmayan səhifələrimiz var. Onlar artıq bir brend halına gəliblər  və hər kəs tanıyır, bilir , sevir. Söz orasındadır ki, müəyyən “face-sevər” və səhifə acmaq arzusu ilə alışıb-yanan, axşam yatmayıb qəribə,kreativ bir ad fikirləşib, səhər yeni  səhifə yaradıb, dostlarını “bəyən”-məyə dəvət edən gənclərimiz var. Elə dosatlarımız var ki, 15-20 səhifəsi var. Və hər  bir səhifənin də 5-6 min “bəyən”-əni  var ki, bu da sizi əmin edirəm, bəzi özlərini ulduz adlandıran, yüz minlərlə “fan”-atlarının  olduğunu qey edən sənətçilərimizdəkindən  çoxdur. Bir şeyi də xatırlatmaq lazımdır ki,  bu səhifələr bizim sənətçilərimizdən yaxşı “status”lar paylaşırlar. Əfsus ki,  dəyərli insanlarımızında bir neçəsinin “izləyicisi” azlıq təşkil edir. Digər tərəfdən bu insanları qınamaqda olmaz…

Bu yaxınlarda dostlarımdan biri mənim “inbox”-uma qəribə ismarıc yazdı. Elə bir ismarıc ki, ağlıma belə gəlməzdi. Hec bir dəyişiklik etmədən “ismarıc”-ı sizlərlə bölüşürəm. “statuslarimi beyen deee.”  Bəli, dostlarımdan biri  status yazıb və “like”-ının çox olmasını istəyir. Bəs nə üçün?. “Bax eee mənim “like”-im sənin “like”-ından çoxdur” – demək üçünmü?. Ola bilər. Və hətta deyirlərdə.

Başqa bir hadisə təxminən bir ay bundan qabaq olmuşdur. Bölgələrimizdən birinin adını daşıyan ( tam aydınlıq üçün deyim ki, səhifənin adı BEYLEQAN idi)  səhifənin rəhbəri mənin mənim rəhbər olduğum səhifəyə “ismarıc” yazdı. Və ismarıc belə idi. “Siz bu linki yayın sizə hədiyyə verək”. Rəhbərlərinin xanım olduğu bu səhifənin təklif bizlər tərəfindən rədd edildi. Sonra məlumat aldım ki, başqa bir səhifə ilə razılaşıblar.

Facebook-da ən cox “like” yığan ”səhifə” və “status”-lara  gəlincə deyim ki, ən çox “like” toplayanlar “+18” sözü keçən hər “status” və “səhifə”-nin bir anda izləyicisi artır. Lətifələrlə əlaqəli səfifələr də çox “bəyənilir”.Daha maraqlısı isə atalar sözlərinin və sitatların dəyişdirilib səhifələrə ad seçilməsidir. “Əyri Otur Duz  Mixla xxxD” adlı səhifəni və belə necələrini sadalamaq olar. Mən bu səhifəni görəndə açığı cox əsəbiləşmişdim. Qəribəliklər hələ çoxdur. Doslar “şəkil” və yaxud “status” paylaşıb, “neçə like gələr buna” deməkləri və açıqcasına “like” istəməkləri, “Salam Allahın adıdır. Neçə nəfər alar?” deyən kim, “Dostlar şəkli açın like edin pls” deyən kim, “xahiş edirəm bunu like edin və paylaşın” deyən kim.Bir maraqlı fakt isə optimizm və pessimizmlə bağlıdır. Optimist  “paylaş”-malardan daha çox pessimist “paylaşma”lara “like” gəlir və bu səhifələrə də şamil edilir.Və sona əsas məsələni saxlamışıq. Bu sevgi və ayrılıqdan bəhs edən “status” və “səhifə”-lərdir ki, daha çox “bəyən”-i məhz bunlardadır.

Nəzərə alsaq ki, facebook istifadəcilərinin əsas hissəsini gənclər təşkil edir və bu nəticələr daha çox gəncləri əhatə edir, deməli bu günkü gəncliyimiz və gələcəyimiz bu cürdür. Mənim üçün ən üzücü isə o oldu ki, elmi-mədəni, həqiqətən nəsə vermək istəyən, “paylaşma”-larına baxdıqda bir məntiqlilik sezilən səhifələrin istifadəçiləri, hec bir məntiqə sığmayan “paylaşma”larla zəngin olan səhifələrdən azdır. Mənim üçün bu qəribə görünür . Sizləri bilmirəm…

Bir cavab yazın

Sistemə daxil olmaq üçün məlumatlarınızı daxil edin və ya ikonlardan birinə tıklayın:

WordPress.com Loqosu

WordPress.com hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Twitter rəsmi

Twitter hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Facebook fotosu

Facebook hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

%s qoşulma

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.